Gryning

Gryning

onsdag 29 maj 2013

Myggen älskar mig


Igår tog jag chansen att medan solen ännu sken vädra ur lungorna längs en stig i skogen. Myggen var lyckliga över att jag äntligen tagit mig ut och kommit för att mata dem. Nu var det väl inte så jag tänkt mig att promenaden till apoteket och affären skulle bli men den var rätt skön trots allt. Orken behöver nog även justeras upp en aning innan jag ger mig ut igen. Så här fint väder har vi inte idag så antagligen stannar jag inne och pysslar lite.

6 kommentarer:

baraenbildavmig sa...

Några mygg har jag inte matat än, de kan gott vänta på nåt gott.
Vilka vackra gröna nyanser i din härligt soliga bild!

BeBest sa...

Tack Du!

Jag hade lite tur med ljuset där!

Anonym sa...

Åh så vacker stig du vandrade. Vet du myggen gillar mig också skarpt men det är inte ömsesidigt! Även fästingar har en förkärlek för mig så jag har valt att vaccinera mig mot tbe. Hoppas att du kommer känna dig frisk snart! / Monika

BeBest sa...

Visst är det mysigt att få känna sig en aning attraktiv ibland om det så bara är mygg som dras till en! :)
Det är min vanliga stig till affären. Jag har visat många foton från den. Beroende på årstid, väder och hur ljuset faller brukar det gå att hitta någon mysig bild där. Alternativen är rätt många om man ser över tid.

Anonym sa...

:)

BeBest sa...

:D

Skicka en kommentar