Gryning

Gryning

måndag 24 juni 2013

Midsommarfiske i Idre 2013 - 1


Jag tänkte bara berätta att jag haft en mycket intressant och givande fiskeresa till Idre. Det finns många foton att visa och en hel del att berätta om men jag hinner inte med det just nu. Bilderna måste redigeras innan de kan visas och några behöver jag även ha mer information om. 

Jag kan dock berätta att dagen före midsommarafton började bra. Denna vy över Idresjön och byn är från en beteshage nere vid inflödet i sjön.


2 kommentarer:

baraenbildavmig sa...

Idylliskt landskap med väldigt passande musik till. Tack! Så bra att fiskeresan blev givande. Då ser vi fram emot bildberättelser från den.

BeBest sa...

Ungefär den här utsikten har man från bron över älven om man kör från Idre mot Flötningen och Norge. Jag tog mig friheten att knalla in i hästhagen för att om möjligt hitta bättre vinklar att göra något sevärt av och det tror jag att jag fann.

Skicka en kommentar