Gryning

Gryning

fredag 26 juli 2013

Abstract


Det ligger instabila luftmassor över min del av landet och det åskar lite här och var. Jag kommer därför att stänga av datorn och försöka göra lite nytta här hemma istället.

Igår gick jag en lång promenad och det resulterade i många foton men endast ett känns värt att visa. Jag vet vad jag avsåg att fotografera men resultatet blev inte vad jag hoppats på. Jag tror man kalla det en abstrakt bild.

Idag blommar åter min vita hibiskus ute på balkongen.

8 kommentarer:

Libra sa...

Nog var bilden abstrakt alltid. Kunde inte klura ut om det var vatten, himmel eller kanske mystiska röksignaler. =)
Hoppas du får en skön helg och att åskan drar förbi.

imsys sa...

Hahaha! Jasså, du kan, du med!

BeBest sa...

Jag stod på den röda bron vid Krämbol då en kopparödla kom simmande ut över ån. Jag försökte få en bild av detta men kameran hittade inte rätt med någon inställning och resultatet blev så här konstnärligt abstrakt.

BeBest sa...

Jodå än är inte undrens tid förbi! :)

baraenbildavmig sa...

Ja, det var verkligen konstnärligt abstrakt!

BeBest sa...

Hela bilden är så galen och nonfigurativ att den överträffar vad en normal människas hjärna kan få till. Jag skrattade gott åt hela bildkonceptet och insåg att min kamera är långt mera kreativ än jag!

imsys sa...

Riktigt snyggt är det faktiskt!

BeBest sa...

Det lämnar fältet öppet för tolkningsförslag. :)

Skicka en kommentar