Gryning

Gryning

måndag 9 september 2013

Nya frön


Förutom att jag i avsikt att försöka hitta intressanta motiv varit ute på morgonpromenader i helgen har jag inte utfört något värt att nämna. Om jag ändå försökte komma med något skulle det i så falla vara detta: Jag har satt 2 hibiskusfrön. Fröna kommer från min rosa hibiskus, Amy Lynn, som blommade ute på balkongen i somras och den 24 juni pollinerade jag två av hennes blommor med pollen från varandra. I lördags hade fruktämnet mognat och öppnat sig och där fanns dessa 2 frön.

Nu ska jag fylla termosen och möta gryningen någonstans ute i dimmorna. Förhoppningsvis får jag något att berätta om i morgon.

2 kommentarer:

imsys sa...

Spännande att se vad som kommer upp där så småningom!
Inlägget upplagt 05,22! Du lär få många fina dimbilder!

BeBest sa...

Mycket dimmigt är det! Har börjat sortera. DEt är bara100 foton kvar att gå igenom nu. Ledsnade efter de första 25. :)

Skicka en kommentar