Gryning

Gryning

lördag 12 oktober 2013

1000 inlägg om nästan ingenting


Detta är mitt tusende inlägg här på Blogger. Inte heller det kommer att förändra världen till en bättre plats att leva på men jag trivs där jag är och i min självgodhet sitter jag nöjd där jag är med det jag har och tänker fortsätta apa mig på samma vis om inte annat tillstöter. Så är det.



Jag vill dock passa på tillfället och tacka alla glada människor som genom åren läst det jag skrivet och kommenterat det jag visat eller berättat om. 



6 kommentarer:

Mingla sa...

Hej Börje.. :)
Jag är mycket glad över att du tänker fortsätta med det och även jag har startat upp igen men i lite nyyy tappning.. Livet ser inte lika dant ut idag som det gjorde när jag startade så jag har startat en ny blogg..

Ha nu en riktigt fin dag på alla vis och njuuut av den vackra höstdagen..
Kram från Mingla

baraenbildavmig sa...

Haha, vilken rolig bild av kung Börje som apar sig! Du har många talanger!

BeBest sa...

Jodå jag fortsätter som förr. Det är nog en bra rutin för mig att följa.

Jag har verkligen njutit av vädret och har nu en mängd foton att ta hand om.

Jag kikade som hastigast in hos dig men jag ska snart återkomma och skriva något också. Bra att du förhoppningsvis nu kan få hjälp och kanske även en bot för din värk.

BeBest sa...

Det är en gammal teckning med ursprung i en del klotter från lektioner i psykiatri under det tidiga 70-talet som jag då och då har putsat lite på och senare digitaliserat. Tecknande har jag i princip lagt ner. Det är en talang som likt täljandet ständigt måste hållas vid liv för att kvarstå.

Boel sa...

Den där bilden minns jag väldigt väl! In åt helsike mycket storebror var du också då, på den tiden, vill jag minnas :-) Jag gillar din blogg och kollar varje dag,

BeBest sa...

Jo, jag har väl alltid varit på mitt vis om jag inte enbart nöjt med att vara envis! Det blir nog ingen ändring på det heller.
:-)

Skicka en kommentar