Gryning

Gryning

lördag 21 december 2013

Kallt klart vatten


Igår hade vi stundtals en smula sol under förmiddagen. Jag tog med mig kameran i hand och hoppades få med mig många vackra foton hem om jag gick en riktigt lång promenad. Så jag började med att gå mot Backa Gård, fortsatte förbi Hovmanstorp, Hultstugan och vidare mot Östra Vingåker och Klastorp för att traska mot Djulö Kvarn och via affären komma hem. Vad såg jag då på denna dryga vandring? Jag såg rådjur och hjortar vid Klastorp och strömstaren flög undan vid Svartbäcken. Inget av detta gav mig sevärda foton, jo förresten ett foto duger nog att visa.



Man kan kanske lyssna till en trevlig visa också.

2 kommentarer:

baraenbildavmig sa...

Droppar finns det gott om även idag!

BeBest sa...

De fångar i alla fall det lilla ljus som finns ljuset rätt bra. :-)

Skicka en kommentar