Gryning

Gryning

lördag 8 februari 2014

Och sånt ska man vakna av!


Nog är det konstiga saker som inträffar medan man sover men jag undrar verkligen hur det kom sig att jag vaknade mitt inne i ett svårlöst säkerhetsproblem, nämligen vilket lösenord ska min nästa dator ha den dagen den ska skaffas och sedan installeras. Nog finns det problem här i världen men tydligen gör man sig några extra under tiden man väntar på att verklighetens bekymmer ska drabba en! Grubbla över framtida lösenord har jag såvitt jag kan minnas aldrig gjort förr i sömnen men mycket ska man vara med om, så nu är det också gjort!

4 kommentarer:

Märit i Mariehem sa...

Det är märkligt! Har kommenterat både på det här inlägget och ett för ett par dagar sedan, men när jag trycker på "Publicera" så händer inget. Det här har ju hänt mig tidigare också när jag kommenterat hos dig, men aldrig hos någon annan. Det verkar finnas någon bugg här. Eftersom jag inte hade kopierat så minns jag inte förra kommentaren, men idag var den så här.

Tungt.... ;-)

Märit i Mariehem sa...

Se där, nu kom den fram!

BeBest sa...

Jag skylle på Google och Blogspot! Det är de som hanterar portalen och strular. För dem är det förmodligen så att intermittenta fel är normalt.

Tungt är det men man får uthärda.

BeBest sa...

Än är undrens tid inte förbi men innan de inträffar ska vi prövas för att visa hur mycket elände vi tål innan det stora vansinnet bryter ut.

Skicka en kommentar