Gryning

Gryning

onsdag 16 april 2014

Allmän varning utfärdas


Om gårdagen är inte så mycket att säga. Jag tvättade det mest akuta och lät en granne få ta resten av min tvättid. Han hade barnen på besök nu under påsklovet och de skulle dra iväg till Norge. De behövde få rena kläder till dess. Jag kan tvätta de varmaste vinterkläderna, vilka jag förhoppningsvis inte behöver ha på ett tag, nästa vecka istället. Jag har tid att vänta med det. Skulle min tid ta slut innan dess, spelar det ändå ingen roll om kläderna hade tvättats eller inte.

Idag ska jag endast göra det som faller mig in. Allmänheten är härmed varnad!

2 kommentarer:

baraenbildavmig sa...

Har du hittat backsippor? De står och sjunger vårens lov!

BeBest sa...

Jag tror det är backsippor eller en trädgårdsvariant. De och några plantor till står nämligen en en rabatt, som jag ofta passerar.

Skicka en kommentar