Gryning

Gryning

tisdag 30 september 2014

Morgongymnastik


Då jag har förstått att ett av världens mest svårlösta gåtor är att förstå hur en i förstone till synes vare enbent skarv sköter sin morgongymnastik, bestämde jag mig för att lösa problemet och visa världen lösningen beträffande mysteriet rörande hur dessa skarvar utför sin morgongymnastik. Följaktligen var jag själv långt innan gryningen uppe på bägge benen och vandrade med kameran beredd bort till den sten där de förmodade enbenta skarvarna pläga exercera sina morgontrötta kroppar. Snart infann sig också en dylik fågel och övningarna därefter följde så som bildserien visar.


















Nu berättade inte skarven särskilt mycket om vad övningarna kallades eller skulle vara bra för, så jag anlitade en expert på området major Beril Uggla för att reda ut begreppen och få rörelserna utformade efter mänskliga behov. 


2 kommentarer:

baraenbildavmig sa...

Haha, vad roligt! Men det är falsk varudeklaration, bilderna 7, 8 och 10 har en tvåbent skarv.

BeBest sa...

Den rackaren luras alltså. Sicken fuling! Måntro den skarvat på en träben? :-D

Skicka en kommentar