Gryning

Gryning

torsdag 25 september 2014

På benen igen


Idag mår jag bättre och ska pröva om jag orkar gå till affären. Det vore väl om benen bar så långt och tillbaka. Om vädret tillåter tar jag med mig kameran. Det är tomt i bildförrådet också.

Beträffande den fototävling som anordnas av Postfoto, så har jag nu bestämt mig för vilka bilder jag vill ha med och skickat in dem. Konkurrensen känns för hård för mig beträffande förstaplatserna, så jag tror inte jag når särskilt långt fram men jag är i alla fall med och kan se och lära.

4 kommentarer:

Manar sa...

Skönt att du mår bättre. :)
Appropå fototävlingar, har du sett den här ?
http://www.metro.se/metro-global-photo-challenge/vinn-fotoexpedition-till-new-york-med-din-bild/EVHniw!tnb1hxB6prAc/

BeBest sa...

Tack min son! :-)

Priset i den tävlingen är synnerligen avskräckande. Hade det handlat om Grand Canyon eller Altamira-grottorna hade saken kommit i ett annat läge men jag hade inte vunnit det.

baraenbildavmig sa...

Hoppas att benen bar ända till affären och tillbaka hem.

Du har många fina foton med i tävlingen, hur de sen bedöms är en annan sak.

BeBest sa...

Jodå benen bar en sväng ut i skogen också så nu finns det en del svampar att rensa.

Jag har med 4 foton i Djur, 3 i Landskap/natur, 2 i Närbild och 1 i Stadsmiljö. Det är många som anmält väldigt bra foton Några försöker få med bilder från andra länder också. Varför vet jag inte.

Skicka en kommentar