Gryning

Gryning

tisdag 13 januari 2015

Fyra årstider i Sverige


Det finns en fototävling hos Postfoto som heter ”Fyra årstider i Sverige”. Tävlingen är öppen för alla och man får lämna in sammanlagt 10 foton fram till 31 januari 2015. Det finns 4 kategorier: Vinter, vår sommar och höst. 

Vad kan man då vinna? En hel del trevliga priser som man kan ha glädje av på många sätt.

Första pris är ett galleritryck med eget foto.
Andra till femte pris är canvastavlor med eget foto.
Sjätte till tjugonde pris är en fotobok i storlek A4 som man skapar själv.

De fem första priserna vinner även en helårsprenumeration på tidningen FOTO.

Hur deltar man då? Jo, man går in på länken ovan, klickar på fototävlingar och anmäler sig. Jag har gjort det, gör det du också!

Samma företag hade en tävling förra året. Den handlade då om sommaren i Sverige. Jag deltog då också och hade en enorm tur med ett foto av en silverblåvinge.

Gå gärna in på tävlingssidan och se vad som anmälts så här långt. Du ser att det nog kan vara värt ett försök!

4 kommentarer:

imsys sa...

Lycka till med ditt deltagande i år igen!

BeBest sa...

Tack Imsy! :-)
Det kan behövas för jag misstänker att det kan ramla in riktigt bra foton mot slutet. Det är ju inte besökarnas gillanden utan en jury som avgör hur priserna ska fördelas.

baraenbildavmig sa...

Tur hade du ju inte, det är ett väldigt vackert foto! Du kommer att ha stor chans även i år med dina bilder, speciellt hjorten. Jag skulle nog kunna hitta en del bland mina foton, men jag orkar inte, hälsoproblemen hopar sig, idag var det ögonen.

BeBest sa...

Tack Du! -)

Vinner gör jag inte. Det borde, av vad jag sett så här långt, tranorna på myren göra men i bästa fall kan det bli en bok för min del. Fortfarande är det dock mycket tid kvar och jag tror att det kommer att skickas in många fantastiska foton de sista dagarna.

Skicka en kommentar