Gryning

Gryning

torsdag 6 augusti 2015

Kameran fick som den ville


Jag gick ut med kameran en stund. Det fanns en plan om vart vi skulle ta vägen. Det blev dock inte så. Vi hann inte ens med hälften av sträckan och ändå var den inte tänkt att bli lång. Vart vi än kom skulle kameran dra med sig en massa insekter och annat. 

Nu försöker jag reda upp i den här bråten. Jag vet inte hur lång tid det kan tänkas ta men jag har kommit så långt att det står klart att promenaden började bland krukväxterna på balkongen.


3 kommentarer:

imsys sa...

Underbart vacker!!!

baraenbildavmig sa...

Ljuvlig bild på vacker blomma!

BeBest sa...

Tack imsys och baraenbildavmig! :-)

Det har inte blivit så många blommor på balkongen detta år så jag tyckte att jag måste få ett foto innan det var för sent.

Skicka en kommentar