Gryning

Gryning

onsdag 28 oktober 2015

Jag vann inte


Som förväntat vann jag inget pris i den tyska fototävlingen. Däremot har jag fått ett erbjudande om att köpa en väggalmanacka med de 12 vinnarnas foton som månadsbilder. Jag kommer att skapa min egen kalender bara jag fått till ett passande foto för oktober och november.

I morse var jag ute en stund med kameran. Då jag befann mig som längs bort hemifrån sett ville vänsterknäet inte vara med på en stund. Det gick över men något måste nog göras åt detta. Hursomhelst blev det en del foton tagna och ungefär 10% överlevde den första gallringen. 

Det blev högdramatiskt vid ett tillfälle och fotona nedan är från det mest spännande ögonblicket.



Nu har jag ca 35 foton att försöka få mera fason på.

4 kommentarer:

Monika Moren sa...

Som man säger: Bättre lycka nästa gång Börje!

BeBest sa...

Tack Monika! :-)

baraenbildavmig sa...

Du skapar på olika sätt, snygg abstrakt fotokonst!

BeBest sa...

Tack Du!

Jag fick mig ett gott skratt då jag fick se resultatet. Bilderna är oredigerade och direkt ur kameran.

Skicka en kommentar