Gryning

Gryning

måndag 30 november 2015

Några minuter kvar


Nu är det inte så mycket kvar av november. Det har varit en rätt dyster månad med ett krånglande knä och få dagar då jag velat gå ut. Istället har jag ägnat mig åt att bringa lite ordning i fotoarkivet.  Sen har jag haft en del andra projekt på gång också och det ser ut som de han bli färdiga i tid.Knäet känns för närvarande tämligen återställt.

Idag har jag därtill ägnat mig åt att tillaga mina fruktade skruvmakaroner och den skräckinjagande kalkonbaconröran.

Det här är den skräckinjagande röran.
Det har är de fasansfullt skruvade makaronerna.
Sånt här har jag med berått mod tvingat i mina barn på den tiden de inte förmådde försvara sig.

2 kommentarer:

Monika Moren sa...

Men då har de fått i sig en massa goda grönsaker mm.

BeBest sa...

Det var nog grönsakerna som var den värsta skräcken och den sitter i än.

Skicka en kommentar