Gryning

Gryning

måndag 14 december 2015

Solig lördag


För närvarande ägnar jag mycket tid åt att sortera mina foton. Jag har fått för mig att det kan finnas en eller annan bild som kan göra sig på väggen. Jag håller på att leta fram dem. Helt enkelt är det inte men det ska gå. Vill ingen annan ha dem får jag väl hänga dem på väggarna i lägenheten. 

I lördags var det sol och jag tog en paus i sorteringen och gick ut, Det första jag fick se var en steglits, tätt följd av en blåmes och en övervintrande bofink.


Jag fortsatte förbi ängen vid Luvsjö-området och gick vidare mot Krämbol.


Det blev en skön promenad.

2 kommentarer:

baraenbildavmig sa...

Så här års är det skönt när solen visar sig. Idag är en sån krispig dag. Längtar ut.

Du måste ha en hel del bilder som passar på väggen, svårt att välja bara bland alla fina foton!

BeBest sa...

Jag har många foton som skulle passa på min vägg men det innebär ju inte att de skulle passa någon annans vägg. De flesta bilderna har ju en mycket lokal prägel. De mera allmängiltiga handlar väl i så fall om olika typer av djurfoton. Ett fyrtal i fjärilar kanske kan gå an.

Skicka en kommentar